1. Аудіювання слів
і їх пасивне пізнання.
Діти співставляють слова, яке вимовляє вчитель з карткою
предметом і кажуть : «Yes»
або « Nо». При цьому школярі
бачать картинку (предмет), а
вчитель не бачить її.
Наприклад, вчитель, закривши очі, дістає
щось із коробки і намагається вгадати,
що це, називаючи по черзі основні слова
тої або іншої семантичної групи.
УЧИТЕЛЬ: Ви хочете, щоб мама
вам купила щось у магазині канцтоварів, але соромитесь просити (на столі
заздалегідь розкладені предмети
шкільного вжитку, один з учнів показує, що саме вони хочуть так, щоб не
бачив вчитель). Вчитель намагається вгадати.
Учитель :Is it a pen?
Учні: No.
Учитель: Is it a book?
Учні:No.
Учитель:Is it a ruler?
Учні:Yes!
Учитель: Наша лялька Барбі буде вгадувати, хто який колір любить
(заздалегідь готуються різнокольорові стрічки паперу, вчитель зав’язує ляльці очі). Той, кого я назву, доторкнеться
до стрічки паперу улюбленого кольору, а Барбі намагатиметься пізнати, який
це колір.
Учитель: Tania! Come here! Touch, please! Now, Barby, guess!
Barby: Blue!
Учні: No!
Barby: Green!
Учні: Yes.
Немає коментарів:
Дописати коментар