субота, 18 жовтня 2014 р.

Аудіювання слів та їх пасивне пізнання

Шановні колеги! Гра - один з найкращих способів для пояснення нового матерілу, особливо, коли мова іде про учнів початкових класів. Саме тому пропоную до вашої уваги кілька способів введення уроку за допомогою захоплюючих ігор.

1. Аудіювання слів і їх пасивне пізнання.

Діти співставляють  слова, яке вимовляє вчитель з карткою предметом і кажуть : «Yes»  або « Nо».  При цьому школярі  бачать  картинку (предмет), а вчитель не бачить її.
 Наприклад, вчитель, закривши очі, дістає щось із коробки  і намагається вгадати, що це, називаючи по черзі основні  слова тої або іншої  семантичної  групи.

УЧИТЕЛЬ: Ви хочете, щоб мама вам купила щось у магазині канцтоварів, але соромитесь просити (на столі заздалегідь розкладені предмети  шкільного вжитку, один з учнів показує, що саме вони хочуть так, щоб не бачив вчитель). Вчитель намагається вгадати.
Учитель :Is it a pen?
Учні: No.
Учитель: Is it a book?
Учні:No.
Учитель:Is it a ruler?
Учні:Yes!
Учитель: Наша лялька Барбі буде вгадувати, хто який колір любить (заздалегідь готуються різнокольорові стрічки паперу, вчитель завязує  ляльці очі). Той, кого я назву, доторкнеться до стрічки паперу улюбленого кольору, а Барбі намагатиметься пізнати, який це  колір.
Учитель: Tania! Come here! Touch, please! Now, Barby, guess!
Barby: Blue!
Учні: No!
Barby: Green!
Учні: Yes.

Немає коментарів:

Дописати коментар