субота, 18 жовтня 2014 р.

Застосування скоромовок в роботі

Дуже ефективні для фонетичних вправ скоромовки. Діти вчать їх із задоволенням, намагаючись правильно  вимовляти англійські звуки.
[W] Why do you cry, Willy?
Why do you cry?
Why Willy, why Willy
Why Willy, why?

  Часто дітям хочеться прямо на уроці потягнутися, відпочити, змінити вид діяльності. Необхідна фізкультхвилинка  та ігри, які допоможуть порухатись, не забуваючи про англійську мову.
Гра «Cats & mice»
Діти стають в коло.
I am a mouse,
You are a cat,
One, two, three
- You catch me.

Дітям подобається гра, як епізод. Та найбільше задоволення вони отримують коли весь урок – гра . Такі уроки часто проводяться, як підсумкові. Коли вже вивчили вже весь матеріал і засвоєна тема.
Ретельна підготовка до гри, вікторини, конкурсу чи іншого нетрадиційного уроку – полегшує введення та закріплення мовного матеріалу (лексики, граматики, фонетики). Вона привчає учнів до тих психологічних зусиль, які необхідно прикласти для оволодіння іноземною мовою.
Важливим завданням при вивченні іноземної мови є автоматизація використання мовного матеріалу, тобто доведення володіння ним до рівня навичок.
Автоматизація відбувається на основі умовно-мовленнєвих  вправ. Їхнє використання викликане необхідністю формувати   навички  в умовах подібних до умов живого спілкування. Саме тому, спонукаючи учня до розмови, вчитель дає певні інструкції «Скажи чи є у тебе бажання зробити те, що я прошу?» «Попросити  дозволу зробити те, що ти хочеш зараз». Даючи, наприклад, останню  установку вчитель відпрацьовує запитання   «May  I…?
P. May I go out?
P. Yes, you may.
P. May I play?
P. Yes, you may.
P. May I take my ball?
P. Yes, you may.

   У цих випадках  учні виконують не просто  навчально-формальні, а мовленнєві завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар